Directe interactie met je klanten

Wil je nog dieper in contact staan met je klanten? Organiseer dan een klantenpanel! Een klantenpanel biedt de mogelijkheid om, vooral als aanvulling op andere onderzoeksmethoden, dieper in te gaan op de thema’s die er volgens jouw klanten echt toe doen. Door meerdere stemmen in één ruimte te hebben, haal je kwalitatieve feedback op en kun je de dialoog aangaan. Het klantenpanel creëert een unieke omgeving waarin klanten elkaar kunnen inspireren en ideeën kunnen uitwisselen, wat waardevolle inzichten oplevert.

Waarom zou je een klantenpanel organiseren?

Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Hoe gaan we te werk

Ontdek wat wij voor jou kunnen betekenen

Afstemmen

Samen brengen we jouw wensen en doelstellingen in kaart met betrekking tot het organiseren van de klantenpanel.

Rapporteren

Gebaseerd op de uitkomst stellen we een rapport samen met conclusies en uitkomsten. De sessie kan eventueel worden opgenomen, waarna deze beelden voor interne doeleinden kunnen worden gebruikt.

Activeren

Middels workshops en sessies kunnen de resultaten intern geactiveerd worden, zodat de juiste acties opgepakt kunnen worden.

Wil je ook loyale en terugkerende klanten?

Ontdek onze onderzoeks- en adviesoplossingen voor Customer Experience Feedback.

Profiteer van onze expertise en jarenlange ervaring

Heb je interesse in het organiseren van een klantenpanel en kun je wel wat hulp gebruiken van een ervaren specialist? Integron is hét onderzoeksbureau in Rotterdam dat jouw organisatie helpt met het bereiken van jouw doelstellingen. Wij gaan graag met je in gesprek om de mogelijkheden te bespreken.