Over ons
Klantonderzoek, medewerkersonderzoek, advies en strategische programma’s
Sinds 1993 is Integron dé expert in klant- en medewerkersonderzoek. Samen met onze klanten bouwen we aan succesvolle organisaties waar klanten en medewerkers floreren en zich gelukkig voelen. Als strategisch partner bieden we op maat gemaakte programma’s. Dat begint bij een Employee Experience en/of Customer Experience strategie met als uitgangspunt de uitdagingen op het gebied van werkgeluk, trots, betrokkenheid, eNPS, NPS, klantretentie of klantgerichtheid.
Kennis & Nieuws
De behoefte aan duidelijke communicatie, het waarborgen van welzijn en ontwikkeling van medewerkers, en het voldoen aan de hoge verwachtingen van bewoners en klanten zet de afvalbranche op scherp. Dit blijkt uit het recent uitgebrachte benchmarkrapport van Integron. De uitkomsten zijn gebaseerd op medewerkers-, klant- en bewonersonderzoeken die het onderzoeks-en adviesbureau Integron heeft uitgevoerd voor tientallen afvaldienstverleners.