Binnen groothandels zijn er zichtbare problemen binnen de supply chain, zoals stijgende grondstofprijzen en hogere kosten voor transport, opslag en administratie. Ondanks deze uitdagingen zijn klanten over het algemeen zeer tevreden. Accountmanagers en administratie krijgen hoge scores, maar er zijn zorgen over logistiek en informatieverstrekking. De NPS is +28, maar er is een lichte daling zichtbaar. Met name vanwege leveringstijden en communicatie daarover. De best-in-class bedrijven in deze branche onderscheiden zich door begrip en flexibiliteit te tonen. Ze gebruiken geavanceerde technologieën om efficiëntie te verhogen en kosten te verlagen en benaderen klanten proactief om hun vragen en problemen aan te pakken.

Tips & tricks?

Bekijk hieronder de volledige infographic of download het hier.

Download het complete rapport:

Customer Experience in Nederland 2023

De grootste NPS-Benchmark van Nederland binnen B2B

CX2023

Ook het beste uit jouw klanten halen?

Vraag een offerte of informatie aan via onderstaand formulier.

Hidden
Hidden
Naam(Vereist)
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden
Hidden

Privacy en cookie statement

Ik help je graag verder

Contact-Marit
Marit Luijten
Consultant Customer Experience
Deel dit bericht: