Integron.nl
Integron.nl

Winnaars Integron klant- en medewerkerbeleving awards 2018 bekend gemaakt in de Efteling

Prijzen voor best presterende organisaties van Nederland in 2018.

Winnaars Integron klant- en medewerkerbeleving awards 2018 bekend gemaakt in de Efteling

Winnaars Integron klant- en medewerkerbeleving awards 2018 bekend gemaakt in de Efteling

Prijzen voor best presterende organisaties van Nederland

  • Winnaars klantbeleving awards: Sims Recycling Solutions, Hollister, Yes telecom, BNG Bank, Flash Group, Paramelt en Lovink
  • Winnaars medewerkerbeleving awards: Hogeschool de Kempel, de Jong & Laan, Ewals Cargo Care en Baker Tilly Berk
  • Winnaar ‘het beste uit klant en medewerker halen‘ award: Ewals Cargo Care

Kaatsheuvel, 31 mei 2018 – Voor het negende jaar op rij heeft Integron de Beleving Awards uitgereikt aan organisaties die het beste presteren op het gebied van klant- en medewerkerbeleving. Op donderdag 31 mei hebben alle organisaties een prijs in ontvangst genomen in de Efteling tijdens de viering van het 25-jarige bestaan van Integron. Grote winnaars waren Hogeschool de Kempel en Ewals Cargo Care. Beide organisaties gingen met twee awards naar huis.

De Beleving Awards van Integron

Integron heeft in 2017 voor ruim 300 organisaties de tevredenheid en beleving onder klanten en/of medewerkers inzichtelijk gemaakt. De bedrijven met de beste scores zijn uiteindelijk als winnaars geselecteerd. Zij hebben dus de meest tevreden klanten en medewerkers. Nieuw is dit jaar de award voor de organisatie die het beste uit klant én medewerker haalt. Deze prijs is gebaseerd op de beste verhouding tussen de klant- en medewerkerstevredenheid. De genomineerden voor deze award zijn geselecteerd uit ruim 40 organisaties die de klant- én medewerkerstevredenheid hebben laten onderzoeken door Integron.

Winnaars per categorie:

Klantbeleving categorie afval dienstverlening: Sims Recycling Solutions
Medegenomineerden waren: Van Scherpenzeel en RAD Hoeksche Waard

Klantbeleving categorie handel en industrie: Hollister
Medegenomineerden waren: MCB International en Paramelt

Klantbeleving categorie ICT dienstverlening: Yes telecom
Medegenomineerden waren: Flash Private Mobile Networks en Maxgrip

Klantbeleving categorie professionele en financiële dienstverlening: BNG Bank
Medegenomineerden waren NEN en Albron

Klantbeleving categorie transport en logistiek: Flash Group
Medegenomineerden waren CB en Kuehne + Nagel

Klantbeleving categorie NPS (meest aanbevolen door klanten): Paramelt
Medegenomineerden waren SVZ en Sims Recycling Solutions

Klantbeleving categorie grootste stijger: Lovink
Medegenomineerden waren CB en Omron

Medewerkerbeleving categorie (semi) publiek: Hogeschool de Kempel
Medegenomineerden waren Katholieke Pabo Zwolle en MEE Amstel en Zaanstreek

Medewerkerbeleving categorie professionele en financiële dienstverlening: de Jong & Laan
Medegenomineerden waren Tentoo en Baker Tilly Berk

Medewerkerbeleving categorie transport en logistiek: Ewals Cargo Care
Medegenomineerd was Bluekens Truck en Bus

Medewerkerbeleving categorie eNPS (meest aanbevolen door medewerkers): Hogeschool de Kempel
Medegenomineerden waren Katholieke Pabo Zwolle en Bluekens Truck en Bus

Medewerkerbeleving categorie grootste stijger: Baker Tilly Berk
Medegenomineerden waren Flash Private Mobile Networks en Hogeschool de Kempel

Het beste halen uit klant én medewerker: Ewals Cargo Care
Medegenomineerden waren Flash Private Mobile Networks en NEN.

Beleving Awards 2019
In mei 2019 reiken wij opnieuw de Beleving Awards uit. Alle klanten van Integron die in 2018 een klant- of medewerkersonderzoek uitvoeren met Integron maken kans om genomineerd te worden! Kijk voor meer informatie op www.integron.nl en www.belevingawards.nl.

Gerelateerde berichten

“Winnen Medewerker Beleving Award is mooie stimulans om het goed te blijven doen”

"Als nuchtere Tukkers houden we na het winnen van deze prachtige prijs ook gewoon de focus op ons dagelijkse werk”. Hoe Twente Milieu als topperformer op het gebied van medewerkersbeleving de focus houdt op eigen medewerkers voor een optimale dienstverlening, lees je hier.

Communicatiekloof in de afvalbranche bedreigt tevredenheid van klanten, medewerkers en bewoners

De behoefte aan duidelijke communicatie, het waarborgen van welzijn en ontwikkeling van medewerkers, en het voldoen aan de hoge verwachtingen van bewoners en klanten zet de afvalbranche op scherp. Dit blijkt uit het recent uitgebrachte benchmarkrapport van Integron. De uitkomsten zijn gebaseerd op medewerkers-, klant- en bewonersonderzoeken die het onderzoeks-en adviesbureau Integron heeft uitgevoerd voor tientallen afvaldienstverleners.

Infographic: hoe groothandels het dalende enthousiasme bij klanten kunnen tegengaan

De ‘supply pain’ in de supply chain binnen deze branche is duidelijk zichtbaar. De stijgende grondstofprijzen zorgen ervoor dat groothandels hun klanten steeds duurdere producten moeten aanbieden, terwijl de marges toch vaak laag blijven. Dit is wat je kan leren van toppresterende organisaties in de branche.

Deel dit bericht: